Balatoni nyár – CAKÓ 2017 SS

Cakó Kinga igazi balatoni lány, és ez szinte minden kollekcióján meg is látszik. Az a bizonyos kék szinte minden szezonban megjelenik nála. Most sincs ez másképpen. A letisztult vonalakat kedvelő, ámde színes, széles vásznakban gondolkodó tervező idei sorozata szavak nélkül is egy tóparti nyaralást idéz meg. A ruhák, kényelmesek, hordhatók, lazulásra termettek. Sehol a feszesség, szinte érezzük a lágy vízparti szellőt, amely meglebbenti a kelméket. Eszembe jutnak róluk a régo plakátok, a vitorlások körvonalai, és az, hogy mi a fenének ülök most a gép mellett, ahelyett, hogy a Balatonon lennék.. Remélem másokban is ilyen képzeteket kelt majd ez a kollekció, amely igazi vallomás a magyar tengerhez. CAKÓ Facebook oldaláért kattintsatok ide. Fotók: Máthé Krisztián / Pumpkin Paradise

The Four – SS2017

Az utóbbi időben kevesebb hazai tervezőt mutattam be, ez köszönhető némi kiábrándultságnak is, amelyet a magyar divat nem fejlődése miatt érzek. Szerencsére vannak olyan üdítő kivételek, mint a The Four csapata, akikkel annak idején együtt vehettük át a Fashion Awards szobrot. Bevallom kezdetben nem állt közel hozzám az, amit csináltak, de az utóbbi két kollekcióval sikerült szívembe zárni őket. Nagyon tudom értékelni, amikor egy tervező/tervezők reagálnak a világ történéseire, tükrözik a valóságot. A jelen bemutató esetében nemcsak az előremutató sminkek tekintetében láthattuk ezt, hanem a pont akkor kivégzett Népszabadság kapcsán is. A tervezők ugyanis nagy bátorságról téve tanbizonyságot, egy Népszabadság feliratú pulóverben küldték kifutóra legelső modelljüket. Míg világszerte divat a divat világában véleményt nyilvánítani, felhívni a figyelmet dolgokra- említsük akár Vivienne Westwood aktivista tevékenységét- addig itth

Tory Burch kerti partyja- SS2017

Csaknem elfelejtettem ezt a posztot, pedig igen nagy kár lett volna kihagynom Tory Burch kollekcióját. Másrészt nagyon furcsa számomra, hogy a nyár közepén már minden kollekciót kifuttatnak a cégek, és őszi-téli öltözékekkel riogatnak a legnagyobb kánikulában. Kicsit felgyorsítottuk az idő múlását nemde? Lassuljunk hát vissza és élvezzük ezt a kellemes kertet, ahol szebbnél szebb mintákat, igazán nőies kiegészítőket láthatunk. Főszerepben pedig az év színe a levélzöld, amely frissességet áraszt, fiatalos és klasszikus. Tory Burch Facebook oldaláért kattintsatok ide.

Becsődölt cég hoppon maradt menyasszonyaiért indult segítő akció a Twitteren

Míg nálunk leginkább utazási irodák csődjei kapcsán hoppon maradt szerencsétlen utasokról esik szó mostanában, addig az internet népét egy másik ügy kovácsolta össze. Történt ugyanis, hogy az Alfred Angelo Bridal nevű amerikai illetőségű cég becsődölt. Összes üzletüket bezárták, az alkalmazottak munka nélkül maradtak. Honlapjuk nem elérhető, mindössze egy pár soros figyelmeztetés van a helyén, valamint egy email cím, ahová a károsultak írhattak. Állítólag a csődbiztos eddig több, mint 7500 levelet kapott. A csavar a történetben az, hogy a cég- ahogy az angolul értők már rájöhettek- menyasszonyi ruhákkal foglalkozott. S most gondoljunk bele, micsoda tragédia lehet a menyasszonyok számára, hogy a nagy nap előtt akár egy héttel, vagy csak órákkal kiderül, hogy mégsem lesz semmi a kifizetett, lefoglalt, leelőlegezett ruhákból. Egy-egy menyasszonyi ruha több ezer, vagy akár több tízezer dollárt kóstál, így azon sem csodálkozhatunk, h

ApuJan ősi kertje

Többször meséltem már arról, hogy a London Fashion Week résztvevői közt egyre több Ázsiából érkező designer mutatkozik be. ApuJan bemutatóján is immár másodjára vehettem részt. “Ancient Summer Night Dream” azaz ősi nyáresti álom volt a kollekció címe. S mielőtt még arra gondolnánk, hogy romantikus Shakespear-i inspiráció vezérelte a tervezőt, akkor jó nagyot tévedünk. A kiindulópont ugyanis egy fantasy birodalom volt, tele dinoszauruszokkal és fosszíliákkal. A backstage-ben a Toni & Guy Label.m csapata sürgölködött, s itt is, mintminden más bemutatón remek hangulat uralkodott. Errefelé ugyanis nem divat az idegeskedés, mindenki teszi a dolgát a legjobb tudása szerint. Láthatjátok, amint a vezető fodrász irányítását milyen beleéléssel követik a többiek. De térjünk vissza a kollekcióra! Kék, fehér, szürke és fekete uralták a maximálisan hordható ruhákat. Semmi extravagancia, inkább részletekben megbúvó érdekességek jellemezté

Fesztivál smink vibráló színekben

A sminkelésnél bevett szokás, hogy mielőtt nekilátnánk, első lépésként eldöntjük szem-, vagy ajak hangsúlyos sminket szeretnénk készíteni. Azonban nyáron, amikor lazítunk, esetleg fesztiválra indulunk, nyugodtan a sutba dobhatjuk ezeket a szabályokat. Miért is kellene ilyenkor bármi szabályt betartani?? Bátran próbáljunk ki új dolgokat, merészkedjünk vadabb terepekre és sminkeljünk vibrálóan színesen. Az élénk bogyós árnyalatoktól kezdve a merész pinken és piroson át a sötétbe hajló, vad tónusokig bármilyen színben pompázhatnak ajkaink. Szemezgessünk az Avon Color Trend magas fedésű, krémes ajakrúzsaiból, amelyek közül mindenki megtalálhatja a fesztivál szettjéhez leginkább passzoló árnyalatot. A világos bőrűeknek a finomabb pinkes és lilás árnyalatokat, míg a lebarnult bőrre a narancsos és pirosas színeket ajánljuk. A metál hatású körmök nagyon trendinek számítanak ebben a szezonban. Cipők, táskák, ruhadarabok mellett pingál

Sminkvonallal bővül a Moschino

Valójában , ha belegondolunk, nincs semmiféle logikus magyarázat arra, hogy miért várt a Moschino ilyen sokáig, hogy egy sminkvonalat is kihozzon. A vicces, provokatív, vagy éppen cuki gegeknek nincs is jobb terepük, mint a sminktermékek csomagolása. Igaz, ránézve a legelső kollekcióra nekem egy kicsit az ugrott be, hogy a Pupa némileg már elorozta a legjobb ötleteket a nagy nevű honfitárs elől. A Sephorával karöltve készítették el a Toy kollekciót, amelyhez Jeremy Scott az ikonikus maci figurát választotta design elemként. A termékek nem lesznek olyan drágák, mint a divat kollekció. Szeretnék, ha a fiatalokhoz is közelebb kerülhetne a márka, amelyhez ez is egyféle út. A sorozat augusztusban kerül a Sephorába, és várakozásaik szerint nem sok ideig fognak szomorkodni a polcokon. Így ha ti is szeretnétek megkaparintani valamelyik darabot, akkor figyeljétek a Sephora weboldalát.

Öltözz KFC-be!

A gyorsétterem láncok közül leginkább a KFC-t kedvelem, igaz náluk is csak néhány dolog a kedvencem. Most azonban a legkeményvonalasabb Kentucky Fried Chicken rajongók nemcsak a hasukat tölthetik meg a csirkés finomságokkal, hanem a ruhásszekrényüket is. Igaz ezek a finomságok ruhák, kiegészítők, vagy éppen lakberendezési tárgyak. A merchandising nagy lehetőségeket rejt, főleg, ha azt kellő humorral tálalja egy kellőképpen tehetséges designer csapat. A KFC-nél úgy tűnik összeálltak a csillagok, mivel a kollekció olyan sikeres lett, hogy nagy része pillnatok alatt el is fogyott a webshopból. Az azonban nem kétséges, hogy hamarosan újra pótolják majd a hipster vonalba remekül illő termékeket. Arról nem tudni, hogy hozzánk érkeznek-e ezek a holmik. Azonban ha nagyon megkívántátok őket, akkor ide kattintva már rendelhettek is.

F&F ősz-tél, avagy az angol vidék szépsége

Megszokhattátok már, hogy a legjobban tomboló hőség kellős közepén már őszi-téli trendbemutatókról adok tudósítást. Most sincs ez másképpen. Az F&F ismertette meg velünk néhány napja a következő szezon kollekcióját. Ha figyeltétek az oldalt, akkor feltűnhetett, hogy mostanában nem annyira jeleskedett a márka a kommunikációval. Köszönhetően némi nemzetközi átszervezésnek mostanra helyreállni látszik a korábbi zavar. Parádés helyszínen, egy Városligethez közeli villa épületében tartották meg prezentációjukat. A színtér érdekessége többek közt az volt, hogy néhány napja ebből a lakásból csekkolt ki Keira Knightley. Heteken át ugyanis itt lakott. Természetesen ez jókora izgalommal töltött el minden meghívottat. A poén kedvéért én még a franciágyba is behuppantam, valamint jókat nevetgéltünk azon, hogy a balkonon díszelgő grandiózus babércserjének leveleiből hogyan főzhetett krumplifőzeléket egy fárasztó forgatási napot kö

Michael Cinco Versailles-i álmai

Michael Cinco munkáit már láthattátok sok-sok évvel ezelőtt. Még a blog indulása után nem sokkal fedeztem fel magamnak a Fülöp-szigetekről származó designert. Gyerekkora óta szenvedélyesen nézte a harmincas, negyvenes években forgatott amerikai filmeket. Ruháin meg is látszik ez a glamouros csillogás. A keleti aprólékos díszítéseket vegyíti a nyugati formavilággal, ezzel teszi haute couture kreációit teljesen egyedivé. A Dubaiban élő tervezőre egyre többen figyelnek fel a világ minden pontján. Ruhái szerepeltek a Topmodell leszek amerikai verziójában, és divatbemutatóit is a legnagyobb cégek szponzorálják. Idei álomvilágát Versailles-ba helyezte, és igazi dekadens meét álmodott meg. Saját maga stylingolta a képeket, amelyek a túlzások és a múltra való utalások ellenére sem lettek idejétmúltak, hanem high-fashion remekművek.

Öntartósító trió a Lush-tól

Gyümölcs- és zöldség ruhákba “bújtatja” lányát a művész anyuka

Jónéhány jópofa insta fotósorozatot láthattunk már kreatív anyukákról és gyermekeikről, akik érdekes ruhákat vagy kompozíciókat alkotnak. A mostani összeállításban csupán az érzéki csalódás alkotja a kreációkat. A hároméves Stefani festőművész édesanyja Alya Chaglar zöldségeket, virágokat s gyümölcsöket használ öltözékként. A képek rendkívül bájosak, és ami számomra a legfontosabb, cseppet sem erőltetettek. Látszik, hogy a kislány teljes bedobással benne van a mókában. Ha szeretnétek tőlük még több képet látni, akkor az instagrammon itt keressétek őket: @seasunstefani

Tata Naka – afrikai ősz

Idén februárban a London Fashion Week-en bemutatott kollekciók közül az egyik legnagyobb kedvencem volt a Tata Naka afrikai ihletésű sorozata. Nem előszőr láttam a tervező- és egyben ikerpáros munkáit, s egyre jobban kezdem kedvelni látásmódjukat. Az afrikai elemek már a korábbi, azaz a pont most aktuális 2017-es tavaszi/nyári kollekciójukban felsejlettek (itt olvashattok róla). Most is, akárcsak az előző szezonban, a backstagebe is bejárásom volt, de erről majd egy külön posztban mesélek. Alább mutatom a meghívót, amely ismét elkeveredett a postán, csak emailben jutott el hozzám. De lassan már ezt is megszokom, hogy az utolsó pillanatban érkeznek meg dolgok, vagy éppen elvesznek. A kollekció az afrikai motívumok mellett az egyéniséget, a szabadságot emelte ki legjobban. Már a ruhák szabásán, a minták variálásában is ezt követhetjük nyomon. A modellek, akár egy nyolcvanas évekbeli Benetton kampány szereplői, a legkülönbözőbb megjelenésű lány

Fesztivál hangulatban Süel-ben

Újabb saját munkát mutathatok be nektek, amelyet a fesztiválok jegyében készítettünk el nem messze Budapesttől egy csodálatos helyszínen. A naplementéhez közeleső órákat választottuk egy olyan napon amelyre nem kevés csapadékot jósoltak. Szerencsére kegyes volt hozzánk az időjárás, és némi futózápor kivételével fantasztikus fényeket kaptunk. Igen jó hangulatban dolgoztunk, amely a werkfotókon is remekül látszik. S hogy közületek is valaki jó hangulatba kerüljön, játsszatok a Süellel: NYERJ egy szombati SZIGET JEGYET és hozzá egy általad választott fesztivál outfitet! #Budapest #Sziget #RitaOra #MIK #iközösség A kötött nyáron is menő! Mutasd meg te is és nyerj! FELADAT: 1. Készíts magadról egy képet kedvenc fesztivál outfitedben. Legyen rajtad valami csipke vagy valami horgolt vagy valami hálós. 2. Töltsd fel a képet az instagramra július 28. éjfélig és használd a #summerknit #festival és #suelknitwear hashtageket. 3. kövesd a @Su

The Night is Young – editorial

Különleges sorozatot mutatok be a blogon, amely egyben egy fiatal fotográfus diplomamunkája is. Máthé Krisztián képeivel találkozhattatok már a Pumpkin Paradise-on, hiszen ő az, aki a hazai divatbemutatókon a kifutón vonuló kollekciókat és modelleket fotózza számunkra. Most a divat mélyebb bugyraiban merültünk el, és egy editorialt készítettünk a Metropolitan Egyetem diploma anyagához. A vizsga és a diplomavédés azóta sikerült, így Krisztián már hivatalosan is divatfotográfus lett. Az editorial elkészítésében közreműködtek: Modell: Blanka/Independent Model Management Haj: Koczka Styling: Parádi Gabriella Smink: Pásztor Viktória Stylist asszisztens: Wessely Márta Köszönet a helyszínért a Szimpla Kertnek! 1.kép: top: vintage/ a stylist tulajdona, szoknya: DORA ABODI/ Velvet Chemistry, 2.-3. kép: ruha: KATTI ZOÓB, bőr hám: Richard Alexander, 4.kép: flitteres ruha: KATTI ZOÓB, 5.kép: kabát, nadrág, platform szandál: H&M, harisnya, flitteres melltartó:

Narancsolajos felfrissülés

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szeretem kipróbálni a pénztárcabarát márkákat is. Évek óta használom is a Kallos különféle termékeit is- főként a szájfényeket, és a szempillaspirálokat- amelyek árban jóval alatta vannak az itthon megszokott szintnek, minőségben viszont sokkal, de sokkal többet adnak, mint amit az ár alapján gondolnánk. Mindehhez hozzáteszem, hogy hazai márkáról beszélünk. Legújabb felfedezésem a Kallos Spa sorozatuk, amely brazil narancsolajjal készült. Nyáron a kánikula idején nagyon szeretek citrusos testápolót, vagy szappant, tusfürdőt használni. Sajnos azonban igazán jó illatot nagyon nehezen találni. Ezért külön megörültem ennek a sorozatnak, amely ultrakönnyű testápolóból, bőrradírozós tusfürdőből, és családi kiszerelésű pumpás tusfürdőből áll. Ez utóbbit nagyon díjazom, mivel így nem fordul elő, hogy a család tagjai pont a kedvenc tusfürdőmet használják el, jut mindenkinek.. Az illatuk erőteljes

Tévésorozat készül a Versace gyilkosságról

Gianni Versace szellemét készül megidézni az ‘American Crime Story’ következő évada. A sorozatra 2018 elejéig várni kell, azonban az Entertainment Weekly néhány képet leközölt. A szereplőválogatás, a jelmezek és a maszkok káprázatosak, Gianni Versacé-t például tökéletesen sikerült megidézni (Edgar Ramirez alakítja). A fiatal Donatella Versace szerepére Penelope Cruz-t választották ki. Összehasonlításképpen mutatok eredeti fotót. Feltűnik majd a képernyőn Ricky Martin is. Az ő esetében valószínű nem a hasonlóságra építettek, hanem a hírértékre. Kíváncsian várjuk, milyen lesz a sorozat..

Absolutely Fabulous! – editorial

Újabb editorialt mutatunk a Pumpkin Paradise-on, amely szereplője két igen különleges hölgy. A fotókon ugyanis anyát és lányát láthatjátok a nyár legmenőbb szettjeiben. Virággal már találkozhattatok egy korábbi sorozatban (itt), de Krisztát most először sikerült rábeszélnünk a modellszerepre. Fotó: Almási Jonathán Csaba Styling: Parádi Gabriella Smink: Pásztor Viktória Haj: Eszteri Zsófia Modellek: Virág és Kriszta 1-2. kép: ruha: Sugarbird Zsolnay kollekció, ékszer: Cango & Rinaldi, clutch: Moschino- Katie’s Garderobe, 3.kép. Ruha: Roberto Cavalli Class – Katie’s Garderobe, nyakpánt: Rossetti Bizsu, Swarovski kristályos magassarkú Le silla – Katie’s Gardrobe, 4.kép: ruhák, nyakpánt: Michal Negrin, 5.kép: ruha, fehérnemű a modell és a stylist tulajdona, 6.kép ruhák: Sentiments Couture, ékszer: Rossetti Bizsu, 7-8. kép: Ruhák: Roberto Cavalli Class – Katie’s Garderobe , fejdísz: Luxury Swimwear Budapest, 9. kép: rojtos ruha: Roberto Caval

Válassz ruhát bátran az Ariellel és nyerj!

Akik olvassák a Pumpkin Paradise-t nem először találkoznak majd az Ariel mosókapszulák, és a divat összefonódásával. Nemcsak itthon dolgoztak együtt fiatal tervezőkkel, hanem Giles Deaconnal- akinek a bemutatóján és a backstage-ében is járhattam a London fashion Week-en- együttműködve kutatták azt, hogy hogyan lehet mosógépbaráttá tenni a couture-t. Most egy nagyon érdekes, és egyben játékos project kapcsán kerültem én is kapcsolatba az Ariel-lel. Néhány napja egy csomag érkezett tőlük, amelyben egy lakatos Márk csapata által számomra összeállított szett lapult. HÓFEHÉRBEN!!! Rólam, aki ismer, tudja, hogy leginkább a fekete színt részesítem előnyben, és a fehértől némileg rettegek. 10-ből 9 nő sokkal magabiztosabb és jobb kedvű, ha kedvenc ruháját viseli. 73%-uk azonban mégsem hordja ezeket rendszeresen, mert tart a foltoktól a mindennapok során. Ezért megoldásként a szekrény mélyére száműzik őket. Ezen a két mondaton nagyon jót nevet

Steven Klein készítette a Ray-Ban kampányát

Különleges kampánnyal készült a 2017-es évre a Ray-Ban. A nyolcvanadik születésnapját ünneplő márka hét különleges kampányképen mutatja be azokat a berögzült sztereotípiákat, amelyek legjobban megakadályozzák az embert abban, hogy önmaga legyen. Steven Klein olyan pillanatokat örökített meg, amelyek főhősei leszámolnak a múlttal, hogy felszabadítsák valódi személyiségüket. Kihozzák magukból a maximumot és fejlesszék önmagukat, hogy soha ne térjenek már vissza a múlthoz. A képek nagyon eredetiek, ami nekem személy szerint eszembe jutott róluk, az egyetlen szó: cool. „A kampány témája a sokféleség és az egyéniség” — magyarázza Klein. „A kampány egész koncepciója egy olyan világ felépítésén alapszik, melyben az embereknek lehetőségük van átlépni az egyes világok között anélkül, hogy visszanéznének. A kampány egyik legjobb tulajdonsága az autentikusság. Bárki, aki Ray-Ban szemüveget visel, egyúttal kifejezi a saját egy

10 éves a Tezenis!

A címben igazat is mondok, meg nem is. A Calzedonia Cégcsoport világmárkája, a Tezenis 2003-as születésű, azonban négy évvel az indulás után Magyarországon kezdte meg hódító útját. Így valóban igaz az is, amit a címben állítottam. A márka mostanra már 9 üzlettel képviselteti magát hazánkban. A Tezenis egyszerre tekint a múltba és a jövőbe, folyamatosan kísérletezik a formákkal, anyagokkal és színekkel. Ikonikus korszakok és stílusok trendjeinek, anyagainak, formáinak ad új, modern értelmezést, a ’80-as, ’90-estől a ‘60-as évekig, a popkultúrától, a glam rock-on és a punkon át, egészen az etnóig. Állandó ihletforrást jelent a zene, a fesztiválhangulat, a humor, az utazás és a sport, mindaz az energia, amely különlegessé varázsolja a napjainkat. Élénk színek, frappáns feliratok, stílusos formák, divatossággal párosuló kényelem, nagyvárosi hangulat – néhány alapfogalom a Tezenis szótárából, mindehhez társul a kiemelkedő

Feliratozz! Egyedi fürdőruhák a Calzedoniá-tól

A Baywatch és nyolcvanas évek máni a mentén a Calzedonia is bekapcsolódott a felvágott szabású egyrészes dresszek őrületébe. Sőt, most június ötödikétől a strandszezon kezdetétől különleges szolgáltatással várja vásárlóikat. A WestEnd-ben és az Arena Plaza-ban található üzletekben a készlet erejéig lehetőség nyílik arra, hogy a Calzedoniánál, a helyszínen vásárolt, egyrészes fürdőruhára a márka által felajánlott feliratok közül kiválasszunk egyet, amelyet az üzletben azonnal rá is vasalnak. A szolgáltatás ára: 3000 Ft A következő színekben érhetőek el az egyrészesek:piros, olivazöld, fehér, fekete. A választható szövegek: BAE WATCH GIRL GANG BEACH VIBES #MERMAID LIFEGUARD #SUNKISSED 1990 1980 BORN IN THE 90’S BORN IN THE 80’S A Calzedonia természetesen a bikinikedvelőkről sem feledkezik meg: bikinialsód hátsó felén is stílusosan mutat egy trendi felirat, 4 közül választhatsz: #FOLLOWME #MERMAID #SUNSQUA #SWAG

Vessünk véget az állatkísérleteknek az egész világon!

Ez a poszt különbözni fog az eddigiektől, ugyanis eredeti formában közlöm a Body Shop felhívását. Kérlek, olvassátok el, és írjátok alá a petíciót itt: www.thebodyshop.com/ban-animal-testing . A megosztásokat pedig köszönöm! Az állatkísérletek még mindig világméretű problémát jelentenek, ugyanis az országok 80%-ában még mindig nincs törvényi szabályozás a kozmetikai célú állatkísérletek ellen. Annak ellenére, hogy elérhetőek a megbízható alternatívák, állatok ezrei még mindig szenvednek. A Cruelty Free International becslései szerint világszerte évente 500,000 állat esik kozmetikai célú kísérletek áldozatául. „Az emberek össze vannak zavarodva az állatkísérletekkel kapcsolatban. Világszerte az emberek véget akarnak vetni a kínzásnak, mégis a meglévő törvények különböző szabályokból vannak összefoltozva, tátongó lyukkal rajtuk. Míg egyre több ország követel nem állatokon végzett biztonsági teszteket és többen a kozme

Elárverezik Audrey Hepburn személyes tárgyait

Ismét egy meghatározó divatikon hagyatéka kerül kalapács alá, immáron a Christie’s háznál. A tárgyakat, amelyek közt számos ruha, és cipő is fellelhető Audrey Hepburn fiai bocsájtották rendelkezésre. A szeptemberben megrendezésre kerülő aukción ezek mellett még fotók, kották, és szövegkönyvek is várnak majd új gazdájukra. Ha valaki szeptember 23.-án Londonban tartózkodik, akkor a nyilvános napon megtekinthet a tárgyakat a Kings street-en, ha pedig olyan szerencsés, hogy akár a licitálást is megengedheti magának, akkor szeptember 19-től már online is tehet ajánlatot. A kollekció kulcsdarabja egy Burberry ballonkabát, amelyet 6000 fontról indítanak, illetve egy Givenchy által tervezett világoskék szaténruha amelyet 10-15 ezer fontra taksálnak. Balerina cipők is megtalálhatók a gyűjteményben, szinte minden színben. Látszik, hogy Hepburn mennyire szerethette ezeket a lábbeliket. A közzétett képek közt egy monogrammos púderdoboz, és egy öngyújt

Esküvő kötöttben – Süelben kötetlenül

Rég elmúltak azok az idők, amikor menyasszonyok csak habos-babos királylány ruhában járulhattak az oltár elé. Egyre többen gondolják úgy, hogy a nagy napon felesleges feszengeniük, és sokkal jobb, ha az esküvői ruhájuk saját egyéniségüket fejezik ki, mintsem azt, amit mások elvárnának. A helyszínek is kreatívabbak és kevésbé feszesek lettek. Tengerpart, erdő, vagy akár egy mesés pipacsmező is otthont adhat a ceremóniának. A kötött ruhadarabok több szezon óta újra reneszánszukat élik, így nem is csodálkozhatunk azon, hogy az esküvői divatba is betört ez a vonal. A csipkés, finom holmik kényelmes és elbűvölő ráadásul természetes hatást nyújtanak. Nem utolsósorban pedig igencsak különleges választásként is szolgálnak. A Süel, mint a magyar kötött divat legmeghatározóbb trendsetter márkája remek lehetőségeket kínál nemcsak az aráknak, hanem a koszorúslányoknak is. Immár második éve pedig színésznőket kérnek fel arra, hogy a me