#insideandout – Az Intimissimi új kampánya az erős nőket ünnepli

Világszerte kezedetét vette az Intimissimi új, #insideandout kampánya, mellyel a márka az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít: Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re, Dakota Johnsonra, és itthon Weisz Fannira. A rendhagyó kampány szellemiségének hazai képviselője az Intimissimi új, magyarországi nagykövete. Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét. Az új kampány ezt az üzenetet közvetíti, rendhagyó megközelítést alkalmazva. A kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható. A márka arra kér minket, hogy tekintsünk be ezeknek a hihetetlen nőknek a valódi világába – ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában a nők belső erejéből és karakteréből fakad. A márkával hosszú távon együttműködő múzsa, Irina Shayk visszatér, együtt Ana Ivanovic, professzionális teniszezővel, a sz

#LFW Roberta Einer 2017-18

Új kedvencet találtam az elmúlt London Fashion Weeken. Az észt származású Roberta Einer 2017-18-as kollekciójának prezentációján beleszerettem a tervező munkáiba. Hiszek abban, hogy az igazán tehetséges alkotók egyénisége, erőteljes stílusa már pályájuk kezdetén kiragyog a többi közül. Így csodálkoztam rá Roberta egyedien kidolgozott, felismerhetően jellegzetes ruháira. A fiatal designer kollekciója egyszerre idézte a húszas évek dekadenciáját és a mai világ lazaságát. Swarovski kristályok, hímzések, gazdagon variált és kombinált alapanyagok álltak össze tökéletes harmóniába. A tervező korábban Balmain-nál asszisztenskedett, ahonnan szemmel láthatóan magával hozta a részletek, díszítések szeretetét. Gondolom nem tévedek nagyot, ha a hölgyet néhány éven belül a legnagyobbak közt tudhatjuk majd. Roberta Einer weboldalát itt, Facebook oldalát pedig itt találhatjátok. Alább pedig az illusztrációmat láthatjátok: The post #LFW Roberta

Franciaországban nem alkalmazhatnak többé túl sovány modelleket

Nemrégiben a májusi Louis Vuitton bemutató kapcsán robbant ki egy nagyobb botrány és vita, arról, hogy mi az a határ ameddig elmehetnek a divatházak az elvárásaikkal a modellek alakját illetően. Akkor egy dán modellt vettek ki a show-ból, mivel túl kövérnek találták a 34-36-os méretével (itt írtam a történetről) A képét alább láthatjátok, így meggyőződhettek arról, hogy mennyire kövér. Az extrém elvárások azért is egyre furcsábbak, mert egyre kevesebben rendelkeznek ilyen mérettel. A vásárlók nagy része is ennél gömbölydedebb. Tény viszont, hogy a ruhák a vékony lányokon mutatnak jól. No de mennyire vékony az a vékony? A világszerte hatalmas felzúdulást kiváltó eset után az LVMH és a Kering döntött úgy, hogy szigorúan meghatározza a fennhatóságuk alá tartozó márkák kifutóin milyen modellek jelenhetnek meg ezek után. A döntés alapján a modelleknek a francia méretezés szerint 32, amerikai 0, illetve brit 6-os méretnél nagyobbn

Íme Victoria Beckham X Estée Lauder 2017-es kollekciója

Az Estée Lauder egyk legsikeresebb együttműködése tagadhatatlanul a Victoria Beckhammal készített 2016-os smink kollekció volt. Így nem volt kérdés, hogy lesz-e folytatás. Ezen az őszön újabb klasszikus darabokkal bővíthetjük a gyűjteményünket. A nemzetközi premier szeptember 1.-én volt (amint megtudom, hogy Magyarországra mikor érkezik, frissítem majd a posztot). Az új kollekció érdekessége, hogy Victoria Beckham kedvenc városai inspirálták: London, New York, Miami és Los Angeles. A termékek csoportjaihoz az adott város imázsához illő sminket is ajánlanak. Ez alapján próbálkozhatunk a reprodukálásukkal. Szerencsére mind egytől egyig hordható, túlzásoktól mentes és elegáns. Az Estée Lauder Facebook oldaláért kattintsatok ide, weboldalukat pedig itt találhatjátok. New York Look: L.A. Look: Miami Look: London Look The post Íme Victoria Beckham X Estée Lauder 2017-es kollekciója appeared first on Pumpkin Paradise Divat Blog.

Íme Victoria Beckham X Estée Lauder

Az Estée Lauder egyk legsikeresebb együttműködése tagadhatatlanul a Victoria Beckhammal készített 2016-os smink kollekció volt. Így nem volt kérdés, hogy lesz-e folytatás. Ezen az őszön újabb klasszikus darabokkal bővíthetjük a gyűjteményünket. A nemzetközi premier szeptember 1.-én volt (amint megtudom, hogy Magyarországra mikor érkezik, frissítem majd a posztot). Az új kollekció érdekessége, hogy Victoria Beckham kedvenc városai inspirálták: London, New York, Miami és Los Angeles. A termékek csoportjaihoz az adott város imázsához illő sminket is ajánlanak. Ez alapján próbálkozhatunk a reprodukálásukkal. Szerencsére mind egytől egyig hordható, túlzásoktól mentes és elegáns. Az Estée Lauder Facebook oldaláért kattintsatok ide, weboldalukat pedig itt találhatjátok. New York Look: L.A. Look: Miami Look: London Look The post Íme Victoria Beckham X Estée Lauder appeared first on Pumpkin Paradise Divat Blog.

Heidi Klum fehérnemű márkája és az őszi rózsák

Úgy látszik ebben az őszi-téli szezonban nem fogunk tudomást venni az időjárásról. Egy újabb fehérnemű márka, a Heidi Klum nevével fémjelzett Intimates golndolta úgy, hogy rózsaözönben helyezi el az aktuális kampányt. Az idő vasfogával dacoló modell szokásához híven tökéletesen néz ki, akárcsak kollekciója. Valószínüsíthetjük, hogy remek döntés volt kihozni a saját neve alatt egy márkát. hiszen immáron ez a hatodik kollekció. A fotókat Francesco Carrozzini készítette, aki mellesleg filmrendező is- Emmy díjra is jelölték már- s hogy egy kis pletyka is legyen ebben a posztban: Lana del Ray barátja is volt. A fotós mesterséget pedig olyan nagyágyúk mellett sajátította el, mint Bruce Weber és Peter Lindbergh. A sminkért Linda Hay, a hajért Lorenzo Martin felelt. A márka weboldaláért kattintsatok ide. The post Heidi Klum fehérnemű márkája és az őszi rózsák appeared first on Pumpkin Paradise Divat Blog.

Káprázatos fehérnemű kampány Kendall Jennerrel- La Perla

Rég láttam ilyen szép, meseszerű fehérnemű kampányt, mint amivel a La Perla készült az őszi szezonra. Kendall Jenner nem először szerepel náluk, úgy tűnik mostanra bebiztosította a helyét. A képeket Mert & Marcus duó készítette, és bevallom nekem a Fűvészkert jutott eszembe az édenkertet idéző helyszínről. A styling gyönyörű, gyömőlcsökkel, szépséges antik hatású bútorokkal berendezett kulisszákból áll. Kendall Jenner mint valami erdőbéli tündér tűnik elő a dzsungelszerű közegből. A La Perla kollekcióját Julia Haart tervezte, aki egyben a márka művészeti vezetője is. Ebben a szezonban nemcsak bodykat, bugyikat, melltartókat és egyéb fehérneműket, hanem szupertrendi felsőruházatot is kínálnak. A válogatás egyik legszebb darabja a fehér különleges szabású ruha, amelyet nem sajnáltak egy tavirózsákkal teli tóba állítani. Úgy tűnik nem csak mi rakjuk a cipőket a vízbe… A sminkeket pedig, ha jól azonosítottam be az utolsó

Givenchy Gentleman- ikonikus illat újragondolva

Világ életemben nagyon kényes voltam az illatokra, és már középiskolás koromban képes voltam egy nagyobb összeget összespórolni, majd a Luxus áruházban Givenchy parfümre, azaz dezodorra költeni. Sokáig csak ezt a márkát használtam, és bevallom a férfi illatok közt is hosszú ideig a Givenchy Gentleman volt a nyerő. Az 1975-ben megalkotott, akkor igencsak merésznek számító és szokatlan összetevők társításából létrejött illat valódi ikonná vált. 42 év elteltével azonban megérett az idő a frissítésre. A Givenchy ház a 70-es évek klasszikus parfümjéből inspirálódva, megalkotta a mai modern úriember illatát, az úriember újraértelmezését. Mit jelent a XXI. században az úriember fogalma? Természetesen a környezetre nyitott, odafigyelő, elegáns életstílus és a biztonságot nyújtó, kifinomult férfiasság elegyét. A Nathalie Lorson és Olivier Cresp alkotó páros által megálmodott illat gerincét a klasszikus levendula helyett a nemes íris

#LFW Malone Souliers – alázat és luxus

A címben említett két szó minálunk kevésbé szerepel együtt, hiszen inkább a maga- és márkamutogatás világát éljük. A London Fashion Week keretében sikerült eljutnom a Malone Souliers prezentációjára (itt olvashatjátok, hogy mit jelent a pezentáció) ahol nemcsak a luxus, hanem a kézműves hagyományok szeretete is középpontba került. A márkát gondolom nem sokan ismerik nálunk – bevallom én sem voltam túlzottan képben- pedig fantasztikus minőségű designer cipőket készítenek. Maga a rendezvény egy igazán elegáns környezetben került megrendezésre, ahol a vendégek koktélozás közben egy kivetítőn nézhették hogy készül a cég egyik stílusos lábbelije. Mary Alice Malone a márka alapítója és egyben művészeti vezetője- ahogy a lenti képen is láthatjátok, munkatársaival együtt egy asztalnál ülve dolgozott az új cipőn. A kivetítőn pedig egy számlálón követhettük figyelemmel, hogy mennyi időt vesz igénybe a folyamat. Roppant érdekes vo

#LFW Ashley Williams – antidivat egy party után

Ashley Williams egyike volt azoknak a tervezőknek, akiknek a bemutatójára a legelső London Fashion Week-es részvételemen megtekinthettem. Akkor punkos, újhullámos öltözékeket tervezett, jópofa, vagány színekben. Kíváncsi voltam, hogy két évvel később vajon merre kalandozik. A MAC Cosmetics révén ismét a backstage-be is bejutásom volt, ahol Isamaya Ffrench vezetésével zajlottak a munkálatok. Bevallom cseppet csalódott voltam, mert ebben az esetben az egyszerűbb sminkek felé mozdultak el. A legmeglepőbb maximum az volt, ahogy az egyik modell a szemöldökén szőkítő krémmel mászkált egy órán keresztül- róla végül a kifutó mögötti részen került le a kence. Isamaya egy papírpohárba lapátolta bele a bemutató előtt. Nagyon nagy sürgés forgás övezte a bemutatót, de a tervezőt is sikerült lencsevégre kapnom: Érdekes volt, hogy a modellek semmiféle közös külsőséggel nem rendelkeztek, volt fiús, dögös, hosszú-, rövidhajú, tényleg, mintha egy bul

Kate Moss a Reserved arca lett

Óriási dobással indítja az őszi-téli szezont a Reserved. Ha jól gondolom nem annyira köztudott, hogy az egyre jobban fejlődő márka Lengyelországból származik. A kezdetektől figyelemmel kísérem a kínálatukat, és mostanra a legismertebb fast fashion márkák méltó ellenfelévé váltak mind minőségben, mind kínálatban és design tekintetében is. Hogy még tovább lépjenek egy igazán ismert arcot, egy valódi topmodellt választottak arcuknak Kate Moss személyében. Az együttműködés abban is különleges, hogy mindent hozzá igazítottak, mindenben Kate mondhatta ki az utolsó szót. A fekete-fehér képek ezért – szerintem- nem is annyira a Reserved kollekcióját tükrözik, hanem inkább azt hogy egy topmodell is simán bevállalhatja a termékeiket. Remélem az együttműködésnek lesz majd színesebb bizonyítéka is, hiszen az új kollekció rendkívűl izgalmasra sikeredett. Néhány igazán figyelemreméltó darabot a poszt végén láthattok. The post Kate Moss a

Diane, a Twin Peaks legizgalmasabb karaktere

Twin Peaks rajongóként minden héten lerágom a körmöm, hogy mi fog kiderülni az aktuális részben- persze semmi- és figyelem a karakterek zseniális ábrázolását, ami legalább annyira hihető, mint amennyire szürreális. Nagy meglepetés volt Diane feltűnése, aki az előzményekben sosem jelent meg. Ha valaki nem tudná, neki diktálta Cooper ügynök a történéseket. David Lynch zseniális húzással egyik kedvenc színésznőjét Laure Dern-t választotta erre a szerepre, aki most az új sorozatban bukkant fel teljes valójában először. Így nemcsak a karakter megjelenése, hanem a korábbi Lynch filmekben fiatal lányként feltűnő Dern érett szépsége is megdöbbenti az embert, szembesíti az idő múlásával. Gondolom a kortársaim szintén némi nosztalgiával figyelik a sorozatot, amelyre én annak idején többek közt azért is kattantam rá, mert annyi csodaszép ember szerepelt benne. Diane tehát egy FBI ügynök titkárnője, akit sosem láthattunk. Titokzatos, s valóban

Őszi hippik- A Tata Naka backstage-ben jártam

A Tata Naka őszi-téli kollekciójáról már olvashattatok egy bejegyzést (ide kattintsatok érte), s most ahogy ígértem a háttér titkaiba nyújtok némi betekintést. Ez a kollekció annak ellenére, hogy a hűvösebb szezonra szánják, én leginkább utazásokhoz, melegebb kontinensekre tudom elképzelni. Mivel a két tervező gyakran játszik a kultúrák keverésével, így a sminkben és a hajban is visszaköszönt ez a nagyvonalú multikulti szemlélet. A prezentáció (itt olvashatjátok, hogy mit jelent) az egyik kedvenc helyemen került megrendezésre. Itt mindig csodálatos természetes fények vannak, remekül lehet fotózni. A backstage nem túl nagy, de a világos és átlátható káoszban nagyon jól dolgozhat mindenki. A MACCosmetics backstagé-ben számos ismerőssel találkozhattam. A vezető make up artist most is, mint korábban Cher Webb volt, valamint az alábbi képen látható modellek is ismerősnek számítanak. Szintén meglepett, amikor magyarul szólított meg valaki: “S

Ikonikus táskák képeslap sorozaton

Mostanában újra többet foglalkozom a divatillusztrációkkal és így éthetően jobban figyelemmel követem a trendeket és az illusztrátorokat. Nemrégiben találtam rá Laura Laine képeslap sorozatára, amely az ikonikus kézitáskákat dolgozza fel. A képeken nemcsak a táskák, hanem mindegyik darab stílusához passzoló figurák is feltűnnek. Frappáns és szerethető képek ezek, markáns egyedi stílussal. Szeretem az aprólékosságát és a humorát. Laura amúgy Finnországban él, és innen dolgozik a világ legnagyobb magazinjainak, márkáinak. Jelentek már meg illusztrációi a Vogue-ban, a New York Times-ban, a Guardian-ben, de megrendelő között olyan márkák is akadtak, mint a Zara, a Sephora, vagy a H&M. Weboldalát itt találjátok, ha pedig a képeslapokat szeretnétek megrendelni, akkor ide kattintsatok. The post Ikonikus táskák képeslap sorozaton appeared first on Pumpkin Paradise Divat Blog.

Lájkok csapdájában, avagy légvárakra épített birodalmak

Elég régóta tervezgetem a lájkok és azok hiánya, vagy éppen ipari mennyiségű vásárlásáról, és a blogok kapcsolatáról szóló posztomat. Az elég régóta éveket jelent. Amikor kezdtem, bennem fel sem merült, hogy a lájkok száma bárhogyan is befolyásolná a munkám megítélését, és azt, hogy hova sorolnak. Mára azonban megváltozott a helyzet. A siker lájk ezrekben mérődik. Mondhatni, hogy az ember ne foglalkozzon ezzel, de sajnos mostanra már kikerülhetetlen. Miért is? Kezdetben a blogger, jobb esetben, és itt a saját példámra hivatkozom, elkezdi írni a bejegyzéseit, lesz, ami lesz alapon. Aztán szintén jobb esetben a blog fejlődik, növekszik az olvasótábor, és ezzel együtt az elvárások is. Ekkor veszi észre az ember, hogy újabb munkahelyet teremtett magának, ahol “saját maga rabszolgája lesz”. Ahhoz, hogy megfelelő témákról írjon képben kell lenni: magazinokat, könyveket beszerezni, utazni, rendezvényekre járni, designt fejleszteni, fényké

Charlotte Olympia kollekciója a film noir világába repít

‘An Accessory To Murder’, így nevezte el Charlotte Olympia a 2017/18-as kollekcióját. A negyvenes évek glamour stílusának nagy rajongójaként a tervező most a krimik, méghozzá a film noir világába álmodta legújabb kreációit. A kampányképek akár egy mozifilm szépen világított, megrendezett kockái lennének. Minden részletre alaposan ügyelve helyezik középpontba a tervező cipőit, táskáit. Még mindig hiányolom, hogy ékszereket nem tervez, mert annyira jól kiegészíthetnék a sorozatot. Charlotte Olympia most is úgy illeszkedik a negyvenes évek hangulatába, hogy előremutató, különleges és humoros darabokat mutat be. Lauren Bacall és Rita Hayworth eleganciáját idézik meg a képek, amelyekben érdemes elmerülni. Charlotte Olympia olyan remek kollégákat hívott segítőként víziójának megvalósításához, mint Piers Atkinson-t (róla itt olvashattatok) vagy a MAC Cosmetics csapatát is említhetném, akik a sminkeket készítették. Charlotte Olympia web

Gucci Bloom – érkezik Alessandro Michele első illata

Az első, teljes egészében Alessandro Michele kreatív elképzelése alapján megalkotott Gucci illat, a Gucci nők eredetiségét, vitalitását és sokféleségét ünnepli „Egy telt, fehér virágos illatot képzeltem el, amely egy szempillantás alatt hatalmas, illatos virágokkal és növényekkel gazdagon benőtt kertbe repít el. A kert épp olyan gyönyörű, mint a nők; sokszínű, vad, változatos, minden meg van benne. A GUCCI BLOOM ennek a képzeletbeli kertnek az illatát idézi meg.” Alessandro Michele Alessandro Michele instrukciói alapján Alberto Morillas mester parfümőr alkotta az illatot, amely nevéhez méltóan finoman bontakozik ki. A kreatív igazgató színpompás virágokkal tarkított virágzó kertként varázsolja elénk a gazdagon illatozó parfümöt. Az illat kiváló minőségű, magasan koncentrált természetes összetevők ötvözete: eredeti, egyedi illatvilág. A jegyek úgy bontakoznak ki, mint a különféle virágok pompás szirmai, mindegyik valami különle

Itt vannak az első képek a L’Oréal X Balmain rúzs kollekcióról

Korábban beszámoltam már arról, hogy az idei ősz nagy dobásának ígérkezik a L’Oréal X Balmain együttműködés. Némi helyes képáradat Olivier Rousteing-ről, a Balmain Paris kreatív igazgatójáról, meg persze egy kis információ arról, hogy a Balmain rock istennő szépségideálját egy L’Oréal Paris által kreált rúzs kollekcióban álmodja majd meg. Ennyit tudtunk eddig. Mostanra már mindkét márka eleget posztolt az instagramján ahhoz, hogy összeálljon a kép. A 12 darabos kollekcióban három kiemelt árnyalat lesz, amelyből kiemelkedik három igazán különleges árnyalat. “Confidence” – ez az a csillámos rose gold rúzs, amelyet Doutzen Kroes mutat be. Ennél vagányabb a “Freedom” névre hallgató szupertrendi lilás, szilvás árnyalat, amelynek modellje Soo Joo Park. Végül a legbevállalósabb igazi Balmain military gyönyörűség “Balmain Instinct” zöld színben pompázik. meghökkentő ugye? Ysaunny Brito mutatja be ezt az árnyalatot

Shaleva Couture Alice birodalmában

Dushica Petit immár második alkalommal mutatta be kollekcióját Budapesten. Először a Marie Claire meghívására érkezett az elmúlt évben, majd idén az Elle magazin nagyszabású divatshowján vonultatta fel legújabb kollekcióját. A Shaleva Couture néven futó márka igazi fotós- és stylistbarát elemekkel gazdagított, roppant mutatós darabokat tudhat magáénak. Már korábban is az egyik legtöbbet posztolt kreációk közé tartoztak Dushica alkotásai. Az aktuális sorozatot a gyerekkori mesék világa, Alice tortája és a Disney filmek ihlették. Ismét sok-sok aprólékos részletet, kézimunkát figyelhettünk meg a darabokon, és most sem maradtak ki a styling elemek. A modellek óriási masnikkal a fejükön, vagy az elmúlt évben már látott, de ismét továbbgondolt virágözönnel a fejükön vonulhattak a kifutón. A színek egy torta, vagy egy finom porcelánkészlet részleteire emlékeztettek. Reméljük Dushica Petit látogat még hozzánk, és figyelemmel kísérhetjük

Balatoni nyár – CAKÓ 2017 SS

Cakó Kinga igazi balatoni lány, és ez szinte minden kollekcióján meg is látszik. Az a bizonyos kék szinte minden szezonban megjelenik nála. Most sincs ez másképpen. A letisztult vonalakat kedvelő, ámde színes, széles vásznakban gondolkodó tervező idei sorozata szavak nélkül is egy tóparti nyaralást idéz meg. A ruhák, kényelmesek, hordhatók, lazulásra termettek. Sehol a feszesség, szinte érezzük a lágy vízparti szellőt, amely meglebbenti a kelméket. Eszembe jutnak róluk a régo plakátok, a vitorlások körvonalai, és az, hogy mi a fenének ülök most a gép mellett, ahelyett, hogy a Balatonon lennék.. Remélem másokban is ilyen képzeteket kelt majd ez a kollekció, amely igazi vallomás a magyar tengerhez. CAKÓ Facebook oldaláért kattintsatok ide. Fotók: Máthé Krisztián / Pumpkin Paradise

The Four – SS2017

Az utóbbi időben kevesebb hazai tervezőt mutattam be, ez köszönhető némi kiábrándultságnak is, amelyet a magyar divat nem fejlődése miatt érzek. Szerencsére vannak olyan üdítő kivételek, mint a The Four csapata, akikkel annak idején együtt vehettük át a Fashion Awards szobrot. Bevallom kezdetben nem állt közel hozzám az, amit csináltak, de az utóbbi két kollekcióval sikerült szívembe zárni őket. Nagyon tudom értékelni, amikor egy tervező/tervezők reagálnak a világ történéseire, tükrözik a valóságot. A jelen bemutató esetében nemcsak az előremutató sminkek tekintetében láthattuk ezt, hanem a pont akkor kivégzett Népszabadság kapcsán is. A tervezők ugyanis nagy bátorságról téve tanbizonyságot, egy Népszabadság feliratú pulóverben küldték kifutóra legelső modelljüket. Míg világszerte divat a divat világában véleményt nyilvánítani, felhívni a figyelmet dolgokra- említsük akár Vivienne Westwood aktivista tevékenységét- addig itth

Tory Burch kerti partyja- SS2017

Csaknem elfelejtettem ezt a posztot, pedig igen nagy kár lett volna kihagynom Tory Burch kollekcióját. Másrészt nagyon furcsa számomra, hogy a nyár közepén már minden kollekciót kifuttatnak a cégek, és őszi-téli öltözékekkel riogatnak a legnagyobb kánikulában. Kicsit felgyorsítottuk az idő múlását nemde? Lassuljunk hát vissza és élvezzük ezt a kellemes kertet, ahol szebbnél szebb mintákat, igazán nőies kiegészítőket láthatunk. Főszerepben pedig az év színe a levélzöld, amely frissességet áraszt, fiatalos és klasszikus. Tory Burch Facebook oldaláért kattintsatok ide.

Becsődölt cég hoppon maradt menyasszonyaiért indult segítő akció a Twitteren

Míg nálunk leginkább utazási irodák csődjei kapcsán hoppon maradt szerencsétlen utasokról esik szó mostanában, addig az internet népét egy másik ügy kovácsolta össze. Történt ugyanis, hogy az Alfred Angelo Bridal nevű amerikai illetőségű cég becsődölt. Összes üzletüket bezárták, az alkalmazottak munka nélkül maradtak. Honlapjuk nem elérhető, mindössze egy pár soros figyelmeztetés van a helyén, valamint egy email cím, ahová a károsultak írhattak. Állítólag a csődbiztos eddig több, mint 7500 levelet kapott. A csavar a történetben az, hogy a cég- ahogy az angolul értők már rájöhettek- menyasszonyi ruhákkal foglalkozott. S most gondoljunk bele, micsoda tragédia lehet a menyasszonyok számára, hogy a nagy nap előtt akár egy héttel, vagy csak órákkal kiderül, hogy mégsem lesz semmi a kifizetett, lefoglalt, leelőlegezett ruhákból. Egy-egy menyasszonyi ruha több ezer, vagy akár több tízezer dollárt kóstál, így azon sem csodálkozhatunk, h

ApuJan ősi kertje

Többször meséltem már arról, hogy a London Fashion Week résztvevői közt egyre több Ázsiából érkező designer mutatkozik be. ApuJan bemutatóján is immár másodjára vehettem részt. “Ancient Summer Night Dream” azaz ősi nyáresti álom volt a kollekció címe. S mielőtt még arra gondolnánk, hogy romantikus Shakespear-i inspiráció vezérelte a tervezőt, akkor jó nagyot tévedünk. A kiindulópont ugyanis egy fantasy birodalom volt, tele dinoszauruszokkal és fosszíliákkal. A backstage-ben a Toni & Guy Label.m csapata sürgölködött, s itt is, mintminden más bemutatón remek hangulat uralkodott. Errefelé ugyanis nem divat az idegeskedés, mindenki teszi a dolgát a legjobb tudása szerint. Láthatjátok, amint a vezető fodrász irányítását milyen beleéléssel követik a többiek. De térjünk vissza a kollekcióra! Kék, fehér, szürke és fekete uralták a maximálisan hordható ruhákat. Semmi extravagancia, inkább részletekben megbúvó érdekességek jellemezté

Fesztivál smink vibráló színekben

A sminkelésnél bevett szokás, hogy mielőtt nekilátnánk, első lépésként eldöntjük szem-, vagy ajak hangsúlyos sminket szeretnénk készíteni. Azonban nyáron, amikor lazítunk, esetleg fesztiválra indulunk, nyugodtan a sutba dobhatjuk ezeket a szabályokat. Miért is kellene ilyenkor bármi szabályt betartani?? Bátran próbáljunk ki új dolgokat, merészkedjünk vadabb terepekre és sminkeljünk vibrálóan színesen. Az élénk bogyós árnyalatoktól kezdve a merész pinken és piroson át a sötétbe hajló, vad tónusokig bármilyen színben pompázhatnak ajkaink. Szemezgessünk az Avon Color Trend magas fedésű, krémes ajakrúzsaiból, amelyek közül mindenki megtalálhatja a fesztivál szettjéhez leginkább passzoló árnyalatot. A világos bőrűeknek a finomabb pinkes és lilás árnyalatokat, míg a lebarnult bőrre a narancsos és pirosas színeket ajánljuk. A metál hatású körmök nagyon trendinek számítanak ebben a szezonban. Cipők, táskák, ruhadarabok mellett pingál