Cseresznyevirágos farmerokkal csalogassuk a nyarat!

A koptatások és a díszítések, felvarrókkal való felpimpelések újrafelfedezését éljük a farmer divat terén. Legutóbb az Elle Fashion Days keretében láthattuk a nyári GAS Jeans kollekcióit, ahol komolyan gondolkodóba estem, hogy a kedvenc dzsekimet ideje lesz lecserélnem egy cseresznyevirágos darabra. Londonban a Fashion Week-en már több helyen láttam festett farmerokat, igaz ez a trend még csak most kezd beszivárogni hozzánk. A GAS virágjai azonban ennek a vonalnak a finomított változatai. Megjelennek festett formában a koptatott farmerokon, és hímzett verzióban a selyem bomberdzsekin. A festések kézi hatásúak, véletlenszerűnek hatnak, de mégis finomak. Én személyszerint szinte kedvet kaptam ahhoz, hogy kipingáljak egy farmert, és persze ehhez a gyönyörű inghez is. Remélem lassan az időjárásnak is virágos jó kedve lesz… A GAS Jeans weboldalát itt Facebook oldalát itt találhatjátok.

Vidám kiegészítők a Rossetti Bizsutól

Nem titok, hogy immár második esztendeje igen sokat dolgozunk együtt a Rossetti Bizsu csapatával. Nagyon sok stylist munkámhoz biztosítottak nekem kiegészítőket, amelyekkel megvalósíthattam az elképzeléseimet. Legutóbb, amikor újabb kincseket vadásztam náluk, bukkantam rá ezekre a nagyon vidám pénztárcákra. Gondoltam, hogy igazi nyári kiegészítőként sokan örülnének egy ilyen darabnak. Mivel lehetetlenek nincsenek, ezért két módja is van annak, hogy nektek is legyen belőle: az egyik, hogy a Rossetti webshopjában megrendelitek a nektek tetsző pénztárcát, vagy megpróbáljátok a másik lehetőséget. Ha már lájkoltátok a Pumpkin Paradise Blog és a Rossetti bizsu oldalát, akkor nincs más dolgotok, mint a poszt megosztása alatt taggeljétek be azt az ismerősötöket, akit szívesen meglepnétek egy vidám pénztárcával. Május 28.-án este egy szerencsés páros- mind a kommentelő, mind a betaggelt ismerős- megkaparinthatja zsákmányát!

Pippa Middleton esküvőjére brit tervezőtől választott ruhát

Évek óta folyt a találgatás arról, hogy vajon a kisebbik Middleton lány milyen esküvői ruhában járul majd az oltár elé, ha eljön az idő. A híres királyi esküvőn viselt ruha- amely egy Alexander McQueen volt- stílusikonná tette Pippát. Gondolnivaló volt, hogy hű marad a divatházhoz, és ismét onnan választ majd. Mindenkit meglepett azonban, hogy egy másik brit tervezőtől Giles Deacon-től rendelt. (itt olvashatjátok beszámolómat a showjával kapcsolatos londoni élményeimről) Érdekesség, hogy nővére azonban McQueen-éktől viselt egy púderrózsaszín ruhát, amely azonban igencsak megosztotta a közvéleményt. Igaz novemberben a lesifotósok rajtakapták Giles Deacon-t, hogy egy nagy mappával a hóna alatt távozik Pippáéktól, akkor azonban valahogy sikerült terelniük a válaszadást. A brit Hello magazin rögtön fel is kért néhány tervezőt, hogy skicceljék le ötleteiket, hogy szerintük miben kellene kimondania az igent Pippának. Ben De Lisi, Rosa Clará

Botrány a Louis Vuitton modell válogatása körül

Ma érdekes posztra bukkantam az instagrammon. Éppen a Louis Vuitton Cruise kollekció körüli megjelenéseket böngésztem, mikor erre az érdekes bejegyzésre bukkantam, amelyet Ulrikke Høyer modell tett közzé: I just returned from Tokyo/Japan, where Louis Vuitton held a beautiful cruise show in Kyoto, I just never made it to Kyoto cause I was canceled for the show due to being ‘too big’. (I’m a size 34-36) Ashley Brokaw’s caster Alexia had said that there had been some problems during the fitting. According to her I had “a very bloated stomach”, “bloated face”, and urged me to starve myself with this statement “Ulrikke needs to drink only water for the next 24 hours”. I was shocked when I heard it. I woke up at 2am and was extremely hungry. The breakfast started at 6:30am – I had the absolute minimum. I was afraid to meet Alexia so my luck she didn’t arrive until 8am, when my plate was taken off the table. She said good morning to me and the other girls and looked at me, then

Mary Katrantzou pre fall kollekcióját a kártyalapok inspirálták

A printek királynője Mary Katrantzou színpompás 2017-es pre fall kollekcióját a kártyalapok inspirálták. Mielőtt azt gondolnánk, hogy a kártyajeleket látjuk majd viszont a ruhákon, akkor nagyot tévedünk. A tervező ugyanis a kártyák hátoldalának grafikáit figyelte meg, és helyezte őket reflektorfénybe. A kollekció júniustól szeptemberig lesz elérhető. Remekül kombinálható darabokból áll, amelyeket mind a nyári, mind az őszi szezonban remekül kihasználhatnak majd a szerencsések, akik megvásárolják majd. Az élénk mintákhoz, és változatos anyagokhoz hordható fazonok társulnak, az extravaganciát az anyaghasználat, és a Katrantzoura oly jellemző káprázatos grafikai megoldások tükrözik. Mary Katrantzou weboldaláért ide kattintsatok, Facebook oldalát pedig itt találhatjátok.

Újabb divat kollaborációt tervez az IKEA – most Lady Gaga stylistjával

Talán az elmúlt év őrületes designer együttműködésének sikerén felbuzdulva – Katie Eary brit tervezővel dolgoztak együtt– az IKEA újra a divat szerelmeseit szólítja meg. Bea Åkerlund Lady Gaga állandó stylistja lesz a következő kolleborációban a partnerük. Akik ismerik B. Åkerlund munkásságát (általában így használja a nevét), azok gondolom velem együtt türelmetlenül várják, hogy milyen extravagáns, és merész lakberendezéso tárgyak kerülnek majd ki a keze alól. Az IKEA arra volt kíváncsi, hogy csaknem két évtizednyi tapasztalat a színfalak mögött – amely magába foglalta a Madonnával, Beyoncéval és Lady Gaga-val közös munkát is – miként képes inspirálni és életre hívni egy kollekciót, ami az otthont és önmagunkat helyezi a középpontba. „Az OMEDELBAR kollekció az egyéniséget ünnepli és a fiatal generáció felé kíván nyitni. Bea tökéletes példakép, munkája pedig arra bizonyíték, hogy a kemény munka és a „s

Varekai utazó cirkusz MAC sminkekkel és Oscar díjas jelmeztervező kosztümjeivel

Azok a szerencsések- köztük én is- akik ezen a hétvégén Budapesten a Cirque du Soleil Varekai előadását láthatták valószínű nem is tudták, hogy a MAC Cosmetics sminkjeit viselik a fellépő művészek. Mivel az ő meghívásukat élvezhettem, bele is ástam magam a prodikció titkaiba. Örömmel láttam, hogy a világ egyik legtehetségesebb jelmeztervezőjének Eiko Ishiokának a kosztümjeit csodálhattuk meg, aki nagy kedvenceim egyike. Az ő nevéhez olyan filmek kötődtek, mint a Dracula, A sejt, vagy a Tükröm, tükröm (itt olvashattok a munkásságáról). A Varekai első, cirkusz számára készített tervezése volt. Akik ismerik a stílusát, itt is észrevehetik jellegzetes anyaghasználatát: a gyűréseket, rétegzéseket, amelyek a japán harci viseleteknek a felépítésére emlékeztetnek. Számomra meglepetés volt, és egyben furcsa is, hogy eddig nem jutott eszembe, hogy a Cirque du Soleil szoros együttműködésben dolgozik együtt a MAC Cosmetics-szel. Az előadás

Bloggerek inspirálták a Prada új szemüvegkampányát

Willy Vanderperre és a Prada nem először dolgoznak együtt. Most egy különleges kampányt készítettek, amelyben a fotós nem csak egyetlen témára koncentrált, hanem a képeken és videókon öt, egymástól gyökeresen eltérő világot jelenített meg. A lencséje előtt -természetesen tetőtöl talpig Prada 2017-es tavaszi/nyári kollekció ruháiba öltözve-többek között Jude Law, Saskia de Brauw, Giedre Dukauskaite, Amanda Murphy, Kiki Willems, Kris Grikaite és Jing Wen álltak. Miben különbözik ez a kampány az előzőktől? A Prada szerint az új reklámokat nem a fantázia világa szülte: a cél hű maradni a valósághoz. A legfontosabb pedig az, hogy nem egyetlen történetet mondtak el, hanem sok-sok különbözőt, melyek a legkülönfélébb helyeken játszódtak: utcán, irodában, strandon. Hasonló stratégiát alkalmaznak évek óta a divatbloggerek. „A képek sokfélesége hűen tükrözi a mai világ rengeteg arcát. Nem csak egyetlen nézőpont létezik benne” olv

Bloggerek inspirálták a Prada új szemüvegkampányát

Willy Vanderperre és a Prada nem először dolgoznak együtt. Most egy különleges kampányt készítettek, amelyben a fotós nem csak egyetlen témára koncentrált, hanem a képeken és videókon öt, egymástól gyökeresen eltérő világot jelenített meg. A lencséje előtt -természetesen tetőtöl talpig Prada 2017-es tavaszi/nyári kollekció ruháiba öltözve-többek között Jude Law, Saskia de Brauw, Giedre Dukauskaite, Amanda Murphy, Kiki Willems, Kris Grikaite és Jing Wen álltak. Miben különbözik ez a kampány az előzőktől? A Prada szerint az új reklámokat nem a fantázia világa szülte: a cél hű maradni a valósághoz. A legfontosabb pedig az, hogy nem egyetlen történetet mondtak el, hanem sok-sok különbözőt, melyek a legkülönfélébb helyeken játszódtak: utcán, irodában, strandon. Hasonló stratégiát alkalmaznak évek óta a divatbloggerek. „A képek sokfélesége hűen tükrözi a mai világ rengeteg arcát. Nem csak egyetlen nézőpont létezik benne” olv

Jégkrém a Moschino-tól? Mostmár ez is lehetséges a Magnummal

A Magnum jégkrém előző évi Dolce & Gabbana-val való együttműködését követően ezen a nyáron is nagyod dob. Moschinoval s velük együtt Jeremy Scott-tal és Cara Delevigne-nel fúzionálnak. Így most simán nyalhatunk majd mi is Moschinot, ha eddig csorgattuk a nyálunk utána. Ha megnézitek a reklámvideót, amin én remekül szórakoztam, láthatjátok, hogy hogyan lehet úgy sétálni, hogy egyetlen csokidarab sem esik le a jégkrémről, és nem is olvad. Ráadásul a leharapott rész is visszanő valahogy a második falat előtt. Szóval figyeljetek, és okuljatok! A ruhákra is érdemes azért összpontosítani…

Megdöbbentő divathír: Nicki Minaj X H&M együttműködés várható 2017 őszén

Ahogy már említettem a MET Gáláról szóló posztban, nem véletlen, hogy a nagy fast fashion márkák miért és kikkel képviselik ott magukat. A H&M például Nicki Minaj-t öltöztette egy igencsak meglepő, és csak az ő számára készült ruhába. A tüllruha hosszú uszállyal, extravagáns, eldolgozatlan szélű selyemtafotával és az alsó szegélyen valamint az uszály alatt extravagáns, fekete vinilből készült rózsákkal díszítve. A ruhát egy nyitott vállú duchesse kimonófelső tartotta a helyén, bőr Obi övén pedig Rei Kawakubo arcát ábrázoló maszk kapott helyet. Az uszályt fekete és vörös sugarak díszítették, az egyik, vörös Swarovski kristályoktól csillogó sugár pedig a ruha első felére is átnyúlt. “A H&M-mel együtt dolgozni hihetetlen élmény, és a ruha, amit megalkottunk számomra nagyon különleges. A H&M tervezői csapatával tökéletesen megtestesítettük a gála témáját, a drámai uszálytól kezdve egészen Kawabuko arcáig. Ez na

A nap híre: jön a L’Oréal Paris X Balmain együttműködés

Ismét meg lehet őrülni, hiszen újabb óriás vállalattal áll össze egy együttműködés erejéig a Balmain ház. Csak mert ők, és mi is megérdemeljük, ezért első együttműködés nem máshol, mint az őszi Párizsi Divathéten kerül bemutatásra. Olivier Rousteing, a Balmain Paris kreatív igazgatója a Balmain rock istennő szépségideálját egy L’Oréal Paris által kreált ajakrúzs kollekcióban álmodja majd meg. A L’Oréal Paris-val Rousteing a nyers kreativitást adja a márkához, amellyel újra alkotta a Balmaint –a párizsi kifutóktól egyenesen első sminkkollekciójáig. A high fashion és az elérhető szépség ötvözésével a Balmain egy teljesen új közönséget érhet el a világ legkedveltebb ajakrúzsán, a Color Riche-en keresztül, amelyből világszerte három másodpercenként egyet értékesítenek. WE WORTH IT #balmainxloreal Coming soon A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on May 4, 2017 at 4:58am PDT „A L’Oréal Paris és a Balmain ugyana

Helena Christensen 48 évesen is bombázó a Debenhams kampányában

Azt hiszem a címben már mindent elmondtam, mit is ragozhatnám tovább. A 48 éves topmodell mindig természetességével tűnt ki kolléganői közül, s úgy tűnik ez hosszútávon be is jött neki. A két esztendő híján ötvenes modell most ismét a Debenhams-szel dolgozik. Nyári kampányukban, amelyet Curaçao-n fotóztak, mutatja a be az áruházlánc fókuszált ruhadarabjait: fürdőruhát shortot és könnyed ruhákat. Azt pedig mi csak sajnálhatjuk, hogy a nagyszerű brit márka néhány éve kivonult tőlünk. Igazán hiányoznak a kínálatukkal, amelyben sok hiánypótló dolgot megtalálhattunk. Némi öröm az ürömben, hogy Magyarországra is szállítanak. Weboldalukat itt, Facebook oldalukat pedig itt találhatjátok.

A Met Gála legfeltűnőbb ruhái a vörös szőnyegen- 2017

ismét eltelt egy év, és elérkeztünk május első hétfőjéhez, ami a világ egyik legfontosabb vörösszőnyeges eseményének dátuma. A New York-i MET ugyanis hagyományosan ilyenkor nyitja meg divatkiállítását, óriási csinnadrattával és sztárokkal. Idén Rei Kawakubo / Comme des Garçons: Art of the In-Between címmel nyitott meg a tárlat, s biztos vagyok benne, hogy a zseniális, de nem éppen könnyen emészthető tervező munkásságával sok meghívott nem igazán volt tisztában. Amúgy valami hasonlót éreztem a Schiaparelli tárlat bevonulását online követve. De persze a showbusiness nevében ott a business és ez az este nem másról szól – persze a divat mellett- mint a pénzről. A gálaest ugyanis a múzeum legnagyobb jótékonysági eseménye. Egy belépő 10.000 dollárt kóstál, amelyet a cégek, tervezők, vagy sztárok perkálnak ki. A helyek száma meghatározott, így nem csoda, ha nem egyszerű bejutni. Anna Wintour aki az esemény mindenható kurátora, minden me

Yaffa a plus size fürdőruha paradicsom

Immár a harmadik év, amikoris beszámolhatok nektek a Yaffa Swimwear kollekciójáról. Van szerencsém igazán közelről ismerni a fürdőruhákat, hiszen ez már nem az első szezon, hogy én stylingolhattam a kampányképeket. Sőt, bevallom, hogy emellett hordom is a fürdőruhákat, szóval a közelről kifejezés akár a testközelről szóval is helyettesíthető. Stylistként sokszor találkoztam már olyan problémával, hogy egy nagyobb melltartókosár méret szinte lehetetlenné tette azt, hogy megfelelő fürdőruhát találjunk. Szintén nehezen találhatnak a gömbölydedebb méretekkel megáldott hölgyek olyan fürdődresszeket, amelyek nem a dédnagymamáiknak szólnak, hanem divatosak. Ezért is zártam a szívembe már a legelején a Yaffa Swimwear csapatát, mert ők ezekre a “problémákra” találtak megoldást. Egészen 58D kosárig készítik fürdőruháikat, amelyekhez kiegészítőket, kendőket is kínálnak. Idén a webshop is megújult. Érdemes időről-időre ellátogatn

Süel a nőkért, avagy #womenrise

Néhány nappal ezelőtt igen érdekes vitába, vagy éppen félreéertésbe csöppentem, amely a “valódi nő” szóhasználat kapcsán történt. Érdekes, hogy a valóság vagy a valódiság ilyen indulatokat és furcsa értelmezéseket kelthet. Sokan azt gondolják, hogy a valódi nő, az csak a nagy méretekkel rendelkező, magát büszkén vállaló, de ugyanúgy magát el is hagyó nőkre vonatkozik. Meglepődtem ezen. Hiszen számomra a valódi nő minden nőt jelent. Mindenkit, aki tesz magáért és a környezetéért, éli az életét, alkot, teljesít, és élvezi, hogy nagybetűs NŐ. S ezek mellett nincs rászorulva arra, hogy holmi utómunkával másítsa meg a magáról mutatott képet. Az elmúlt évben pont egy ilyen kampányra mondtam igent, ahol az inspiráló nőket ajándékozták meg, és ez volt az a pillanat, amikor közelebbről megismerkedtem a Süel márkával. Roppant megindító volt egy olyan tulajdonossal és csapattal találkozni, akik ízig-vérig küldetésüknek érzik,

Amikor Balenciaga ötletet lop az Ikeától

Lassan már napi szinten kénytelenek vagyunk hozzászokni azokhoz a történetekhez, amelyek arról szólnak, hogy egyik tervező hogyan “inspirálódik” egyik tervezőtől vagy éppen másiktól. Ilyenkor az embernek összeszorul a gyomra, és rettenetesen dühös lesz. Volt már, hogy én is átéltem ezt az élményt, amikor nem kisebb cég inspirálódott a munkámból, mint a Fendi (kattints ide, ha kíváncsi vagy) Most a Balenciaga-nak tetszett meg az Ikea ikonikus bevásárló szatyorja. Számomra ez azért is rettenetesen szomorú, mert egy ilyen hagyományokkal rendelkező márkának ennyire pitiáner ügybe soha nem szabadna belekeverednie. Persze vicces lehet, ahogy sznobék kétezer dolláros ikea szatyorral menőznek, na de azért kéremszépen…. Balenciaga-éknak nem ez volt az első ilyen húzásuk, hiszen volt már náluk a “Szíj Melinda szatyor”-ra hajazó izé is. Ez még most is kapható a webshopjukban négyféle változatban, ha esetleg kedvet kaptok.. Persze nem csak ők ins

Zoób Kati ruhákban mesélte el a kiegyezés történetét

Akik ismernek azok jól tudják, hogy vesszőparipám az, hogy egy jó divatszakembernek otthon kell lennie a művészetekben, és a történelemben is. Így különösen nagyon érdekelt Zoób Kati mostmár hagyományosnak mondható bemutatója, amelyet a Budapesti Tavaszi Fesztivál keretében rendeztek meg. Kiegyezés- szólt a cím, amely a magyar történelem egy sarkallatos pontjához kötődött. (Aki nincs képben, hogy mi történt akkor, kattintson ide, és kicsit olvasson utána.) Nehéz írásban visszaadni azt az élményt, amit ez a bemutató adott a nézőknek. Kati rendelkezik azokkal az adottságokkal, amelyekkel a téma mélyére tud nézni, magán átszűrve újraértelmezni képes azt. Nem tinglitangli történemieskedést láthattunk, hanem újragondolást és drámát. A Kiegyezés nyomán lett Ferenc József Magyarország királya, s ha belegondolunk, akkor ez igencsak fájdalmas egyezség lehetett. Zseniális érzékkel kiválasztott zene az Ultravox Vienna-ja foglalta keretbe a bemuta

Modellek az ablakban, avagy a híres fotó története

Mostanában ügyelni szoktam arra, hogy saját “gyártású” képek kerüljenek a blog Facebook oldalának fejlécére. Néhány napja azonban belefutottam egy fotóba, amelynek nem tudtam ellenállni. A magyar verzióját már ismertem- erről is fogok majd írni- de ez valahogy kimaradt. Íme a fotó: A kép fotósa Ormond Gigli egy hírtelen ötlettől vezérelve készítette el a zseniális kompozíciót 1960 nyarán. A stúdiója a képen látható barna kőből készült épülettel srégen szemben volt. Egyik nap arra lett figyelmes, hogy a csodálatos sokemeletes házat bontani kezdik. Ekkor ötlött fel először benne, hogy valamit tennie kellene, valamilyen formában meg kell mentenie Manhattan eme jellegzetességét. Egy bevillanó ötlettől vezérelve, arra gondolt, hogy milyen nagyszerű lenne, ha minden ablakba egy modellt állítana. A szemben lévő ház tűzlérája pont olyan széles volt, hogy kényelmesen berendezkedhetett a felszerelésével. Persze először engedélyt kellett kér

Amerika, London, Párizs, ez a Gucci nem normális?!?

Gucciéknak vagy elgurult a gyógyszerük mostanság, vagy zseniális érzékkel feszegetik tovább a határokat. Ráadásul ezek a határok most olyan nagyon kitágultak, hogy az egész galaktikus rendszer felé nyitnak. Új kampányukban, amely az instagrammon fut, alien-ekkel és androidokkal hírdetik kollekciójukat. Android, Shipley. Age: 7. From: Orbiting. Construction Facility “For me, happiness is more of a matter of differential calculus… and love? An algorithmic equation.” #gucciandbeyond #guccifw17 #alessandromichele A post shared by Gucci (@gucci) on Apr 21, 2017 at 3:00am PDT Egy biztos: komolyan venni nem szabad, csak jót nevetni rajta.

Axente Vanessa a Zimmermann fürdőruha kampányában

Hazánk egyik nemzeti büszkesége Axente Vanessa újabb nagy kampányban tűnik fel az idén nyáron. A topmodell a Zimmermann fürdőruha kollekcióját hírdeti az egzotikus medence szélén pózolva. A dresszek kissé retro hangulatúak, csipkések, fodrosak, és ahogy egy magára valamit adó fürdőruha kollekciótól elvárható, remek kiegészítőkkel, strandruhákkal vannak felturbózva. A képeket Beau Grealy készítette. Vanessa gyönyörű, igaz néhány fotó okán a retusőrrel azért elbeszélgetnénk kicsit… Ha kedvetek támad rendelni, a Zimmermann oldalát itt találhatjátok.

Colorista, hogy ne legyen unalmas hajszíned

Kedves csillámpónik, fesztiválozók, és csak úgy általában kísérletezni szeretők! Végre elérkezett az az idő, amikoris karnyújtásra lehet tőletek a vágyott hajszín, mindegy, hogy milyen őrült árnyalatra vágytok. Szerencsére nemcsak azok színezhetnek, akik rövidtávon gondolkodnak, hanem azok is akik hosszútávra terveznek. Vagy éppen fordítva.. A L’oréal sajtótájékoztatóján bemutatták nekünk a Colorista sorozatot, amelyet én már a februári London Fashion Week idején felfedeztem magamnak, s meg is jegyeztem: na ez sem fog egyhamar hozzánk eljutni. Szerencsére tévedtem, és szinte a teljes portfólió megérkezett hozzánk! Spray, kimosható színező, festék, és színlehúzó is található a sorozatban, így tényleg lehet merésznek lenni. Mutatom is lentebb, hogy miből tudtok választani. Íme a teljes színskála. Az igazsághoz azonban hozzátartozik az is, hogy a színek leginkább a világos hajúaknak kedveznek. Nekem régi vágyam a kék haj, amelyet a s

Björk fejdíszkészítője híres logókat értelmezett újra

Gondoltátok volna, hogy Björk leglátványosabb fejdíszeiért felelős designere híres márkajeleket hímezget szabadidejében? Pedig így van, James Merry, aki egész művészetét a hímzésre alapozta, gyakran tesz némi kitérőt, és gondol újra márkajeleket. Ez mostanában elég nagy trend, ő azonban egyszerűen csak visszaveszi a természet által a multik logóit. Ha még több hímzést szeretnétek látni , akkor kattintsatok ide.

Jeff Koons Louis Vuitton-nal hasznosította újra a mesterműveket

Jeff Koons a képzőművészet egyik legzseniálisabb kóklere. Most éppen a Louis Vuitton márkával készített közös kollekciót, amelyben a leghíresebb Mesterek remekműveit gondolta újra. Nehéz dolga nem volt, hiszen kész festmények printjeit házasította össze sikeres Vuitton design-okkal. Végülis a ready made irányzat is valahogy így keletkezett. S hogy a műveletlen sznob vásárlók véletlen ne tudják mit cipelnek a karjukon, a kollekció darabjaira szép nagy betűkkel ráaplikálták az eredeti mű alkotójának nevét. Ugye milyen kedves? Április 28-tól akár ti is megvásárolhatjátok a Masters Collection darabjait.

Esküvői ruhákkal erősít a Topshop

Valószínű sok menyasszony nem engedheti meg magának a több százezres, horribilis árakba kerülő esküvői ruhákat. Egyre több fast fashion márka gondolja ezért úgy, hogy a letisztultabb vonalakat, és árakat kedvelő törzsvásárlóiknak igyekeznek majd a kedvében járni. Talán így vége lesz a több hónapos ruhák utáni szaladgálásnak, és elegendő lesz leakasztani az áruházból a ruhát, vagy éppen a webshopból megrendelni. A Topshop kezdetnek egy ötdarabos menyasszonyi ruha ajánlattal indít, amelyhez csatlakoznak majd a koszorúslányoknak szánt kreációk. A ruhák árai a hazai pénztárcákhoz mérten elég borsosnak tűnnek, 750 és 1500 font között mozognak. Mutatom őket. S ha kedvet kaptok, ide kattintsatok a Topshop oldaláért.